مونولوگ

ربات افزایش فالوور اینستاگرام

  • ۰
  • ۰

اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA)

اتوماسیون فرآیند رباتیک چیست؟

اتوماسیون فرآیند رباتیک فناوری است که امروزه به هر کسی امکان پیاده سازی نرم افزار رایانه یا "روبات" برای تقلید و یکپارچه کردن اقدامات تعامل انسان در سیستم های دیجیتال برای اجرای فرایند تجاری را می دهد. روبات های RPA از رابط کاربری برای گرفتن اطلاعات و دستکاری برنامه ها درست مانند انسان استفاده می کنند. آنها به منظور انجام انواع مختلفی از کارهای تکراری ، آنها را تفسیر می کنند ، پاسخ ها را ایجاد می کنند و با دیگر سیستم ها ارتباط برقرار می کنند. فقط از لحاظ قابل ملاحظه ای بهتر: یک ربات نرم افزار RPA هرگز نمی خوابد و اشتباهات صفر را انجام می دهد.

اتوماسیون فرآیند رباتیک چگونه کار می کند؟

 

روبات های RPA قادر به تقلید بسیاری از اقدامات کاربر- اگر نه همه کاربر- هستند. آنها به برنامه ها وارد می شوند ، پرونده ها و پوشه ها را جابجا می کنند ، داده ها را کپی و جایگذاری می کنند ، فرم ها را پر می کنند ، داده های ساختاری و نیمه ساخت یافته را از اسناد ، مرورگرهای ضبط و موارد دیگر استخراج می کنند.

اجرای سریع ، دستیابی سریع به ROI

ارائه دهنده خدمات HR از اروپا در حال پردازش 2500 گواهینامه مرخصی بیمار در هر ماه با میانگین زمان رسیدگی به چهار دقیقه در هر مورد بود. در طی سه هفته ، آنها یک راه حل را به اجرا درآوردند و 90٪ اتوماسیون فرایند را بدست آوردند. روبات RPA داده ها را از معامله در SAP استخراج می کند ، اطلاعات را در سیستم های مشتری درج می کند و آن را چاپ می کند. ارائه دهنده خدمات HR طی شش ماه به سرمایه گذاری بازده دست یافت و میزان خطا به 0٪ ، تلاش دستی به 5٪ و زمان پردازش 80٪ کاهش یافت.

 

تلاش خود را در دفتر کار کاهش دهید

یک خرده فروش جهانی برای تأیید صحت اطلاعات بسته شدن برای هر یک از ثبت های خود در صدها فروشگاه ، از گزارشات اختتامیه فروشگاه خود استفاده می کرد. کارمندان فروشگاه برای تهیه این گزارش از یک فرایند دستی و کندی استفاده کردند. فروشگاه با اتوماتیک فرآیند ، کارکنان خود را آزاد کرد تا هم اکنون بر فعالیت های محور بیشتر مشتری متمرکز شوند. روبات های RPA اکنون گزارش های اختتامیه را به یک سرور منتقل می کنند ، سپس اطلاعات مورد نیاز برای گزارش های اختتامیه فروشگاه را می خوانند و ادغام می کنند.

 

بهبود خدمات به مشتری در دفتر جلو

یک شرکت بیمه اعتبار تجاری با بیش از 50،000 مشتری در سراسر جهان فرآیند کارشناسی نامه درخواست اعتبار اعتبار را به طور خودکار انجام داد. کارفرمایان قبلاً اطلاعات را از طریق منابع داخلی (Risk & Policy) گرفته تا منابع خارجی (سایت مشتری ، Google News) به صورت دستی جمع می کردند. آنها با حزب جمهوری اسلامی ، 2440 ساعت کار انسان را در هر ماه صرفه جویی می کردند. اکنون کارمندان از آن زمان برای کار مستقیم با مشتریان استفاده می کنند.

از شرکت های نرم افزار رباتیک در ایران شرکت بهسازان مجازی فناوری امارد میباشد که با نرم افزار کاربر مجازی کار هارا رباتیک میکند، نرم افزار کاربر مجازی از بهترین نوع نرم افزار های RPA در ایران میباشد.

آدرس سایت نرم افزار کاربر مجازی :

www.v-user.com

برای اطلاعات بیشتر به سایت بالا مراجعه کنید.

  • ۹۹/۰۳/۲۵
  • احسان باباحسین پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی